onsdag 14. september 2016

IKEA-hack

Som de fleste er klar over er jeg veldig glad i produkter fra IKEA. Jeg liker at man kan sette sammen og bygge sine egne løsninger som passer våre personlige behov, samt at man kan tilpasse møbler etter plass og mål. Det finnes uendelig mange løsninger, og dersom jeg ikke finner akkurat det jeg vil ha forandrer jeg kanskje litt på det. 

Vi har blant annet bygget om Expedithyllene fra IKEA (nå heter de Kallax) slik at de passer inn i huset vårt. Mannen har bygget dem inn med panel, satt på hengsler og hjul og vips har vi et innebygget skap som er superenkelt å flytte hvis vi ønsker det. Skapet rommer fremdeles like mye, men alle sakene er skjult. Vinn-vinn!


På skapet på kjøkkenet har vi i tillegg skrudd på ei HEKTAR vegglampe, slik at det er en koselig lesekrok her.  Vinstativet på toppen av skapet har fått seg et strøk maling, men det er HUTTEN vinstativ - også fra IKEA.


Vi har et likt skap på stua som rommer en del dekor og lys. 

- Gina

1 kommentar:

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.