onsdag 4. januar 2012

En ordentlig scrapbook

Endelig er den i hus!
Jeg har unnet meg den svært etterlengtede notatboken i sølv fra Kremmerhuset.
Jeg har til og med kjøpt en egen penn til den, hihi.
Denne boken er så nydelig at det ikke gjør noe om den ligger og "flyter" litt rundt i leiligheten - den er jo så dekorativ i seg selv.

Tanken med boken er at den skal bli en inspirasjonskilde for meg (oss) når vi skal innrede huset vårt. Jeg skal skrive ned tanker og ideer om hvordan jeg ønsker å ha ting, og jeg skal klippe og lime flotte bilder og tips som jeg plukker med meg langs veien mot eget hus :) Og ja - jeg vet at det kanskje er litt tidlig å begynne å tenke på slike ting, men tiden flyr jo avgårde så hvorfor ikke?

O ja, det er kanskje litt barnslig å lage seg en slik bok. Men det er utrolig gøy, og jeg håper at den vil komme til nytte senere også. Jeg elsker nemlig å holde på med slike ting og når boken er så finfin i tillegg så blir det jo bare ekstra gøy, knis :D
Dere kan tro jeg koser meg med å markere i interiørblader det jeg skal kopiere og lime inn i boka (jeg vil jo ikke klippe i de flotte bladene, da blir de jo ulesbare til senere - så jeg nøyer meg med å kopiere jeg, hihi)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.