tirsdag 17. januar 2012

Pakke fra USA

I dag fikk jeg en superkoselig overraskelse i postkassen :)
Min gode, gode venninne som for tiden studerer i USA sendte meg en pakke med kjempekoselig brev og mange små pakker!
Jeg tror ikke jeg kunne blitt mer glad - jeg trengte virkelig et løft i dag.
Tårene trillet da jeg leste det flere sider lange brevet, og min kjære skjønte ikke så mye da han kom inn døra. Jeg savner venninnen min så innmari mye, og det var derfor så utrolig koselig å høre fra henne igjen.

I pakken var det også flere småpakker.


Nils Tore var heldig, og fikk også en liten gave.



Denne jenta kjenner meg virkelig, se bare på de søte små skiltene.
"Kiss me goodnight" skiltet passer jo perfekt å henge på planken over senga, og det andre passer fint på kommodeknotten på skapet i stua :) Jeg elsker sånne små skilt, og teksten passer jo ypperlig; jeg tror ikke det er noen som sitter så lenge, og snakker så mye som vi gjør når vi først er sammen. Plutselig er det så langt på natt at vi like gjerne overnatter hos hverandre - gode venner betyr alt :)

Jeg fikk også noen sneller med nydelige bånd, som jeg kan bruke i scrapbook eller til bryllupet - hun vet akkurat hva jeg liker :)
Også fikk vi hver vår minteske som skal spares til bryllupet. "Mint to be" - hahahahaha, de var jo bare kjempekule :D

Tusen, tusen takk for så utrolig hyggelig overaskelse kjære, kjære Tiril.


Jeg gleder meg til å gi deg en ordentlig god klem etterfulgt av litervis med te og kilovis med sjokolade :)

Jeg savner deg...




6 kommentarer:

  1. Så koselig blogg du har :) Legger deg til i leselisten min slik at jeg får med meg videre oppdateringer her inne. Ønsker deg en fin kveld :)

    SvarSlett
  2. Veldig fine skilt og ikke minst tøffe mintesker :) Hadde vært gøy å ha :D

    SvarSlett
  3. Åh så herlig! Me love!

    Fineste tirsdag til deg.
    Maiaklem

    SvarSlett
  4. Så koselig at du har skrevet innlegg om pakken ;)

    Savner deg også kjempemye, og neste gang vi møtes blir det masse sjokolade og masse prat - garantert!

    Ps. Kan båndene brukes rundt stearinlys?

    SvarSlett
  5. Jeg tror nok de kan brukes rundt stearinlys, men de bør kanskje tas av når lysene begynner å brenne nedover :)

    SvarSlett
  6. Så kjekt da :) No har første Boligpluss komt i posten - tusen tusen takk!!

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.