onsdag 25. januar 2012

Jeg er imponert

... over kvaliteten på enkelte varer jeg kjøper på Primark.
Primark er en lavpriskjede som man blant annet finner i London. Her har de alt fra klær, til smykker, sminke og interiør. Og det beste er at det nesten er helt gratis. Jeg må allikevel innrømme at kvaliteten på noen av varene kanskje er litt så som så, men jeg har vært kjempeheldig med det meste jeg har kjøpt. Spesielt med tanke på hva jeg har betalt for det.


Disse støvlene betalte jeg 80 norske kroner for.
Jeg elsker dem, - elsker fargen og elsker de søte hvite blomstene.
Jeg liker også den detaljerte spennen på siden.


Etter å ha blitt flittig brukt i flere år, har de først nå begynt å sprekke. Veldig synd syns nå jeg. Men jeg har ikke hjerte til å kaste dem  (de er jo stort sett vanntette da det småregner litt).
Jeg kaster veldig sjelden ting, jeg får heller min kjære til å fikse det. Kanskje han kan fikse disse støvlene også? Jeg insisterte nemlig på at han skulle fikse mine eldste støvler med litt baderomssilikon (ja du leste riktig, men den silikonen er jo faktisk vanntett), og det fungerte iallfall for en liten stund til :) Støvlene holder meg (i småregn) både varm og tørr på beina så lenge jeg har ullsokker nedi, men med litt baderomssilikon kunne de jo blitt tette i tillegg?

Men jeg innser at det kunne vært mer praktisk ha et par støvler som jeg kunne bruke på sørpeføre også. Jeg finner bare ikke noen som er like søte...
Bildet er lånt fra www.ellos.no.

Disse støvlene fra Tretorn kunne jeg derimot veldig gjerne trasket rundt med.
Litt blomster hadde gjort seg, men den søte fargen veier opp for de mangelende blomstene.

Jeg må nok også innrømme at mine tøfler fra Primark som jeg kjøpte for 10 norske kroner også synger på siste verset. Men når det er sagt, er jeg veldig fornøyd med at så billige tøfler holder i så mange år :) Så da er det kanskje på tide å bytte dem ut med noen herlige saueskinnstøfler.

Bildet er lånt fra www.eurosko.no.

Nå går jeg og håper på en ny tur - kanskje til Dublin?
Da kunne jeg kjøpt noen råstilige nye tøfler på Primark :)



2 kommentarer:

  1. Likte veldig godt Primark jeg også, får håpe det blir en tur dit igjen...

    SvarSlett
  2. Caroline Hvalryg24. mars 2012 kl. 15:17

    De tøfflene har jeg, Gina! Så varme at du klarer nesten ikke ha de på en hel kveld ;p hehe!
    Sitter å ser gjennom bloggen, du blir bare flinkere og flinkere :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.