søndag 22. januar 2012

Forandring fryder

Det var blå himmel, og sola skinte da jeg stod opp i dag.
Jeg kastet meg derfor rundt for å stryke, legge opp, og til sist henge opp de nyinnkjøpte gardinene på soverommet, slik at jeg iallfall rakk å utnytte det flotte lyset litt.
Jeg kunne nok ha tatt bilder hele dagen, men vi ville gjerne være ute å nyte det fine været litt også:)
Etter å ta tatt noen få bilder, kledde vi på oss og gikk oss en tur i det fine været - herlig!


Endelig ble de falmede brue gardinene byttet ut med noen hvite. Kanskje litt for hvite, men jeg syns det ble ganske bra:)



Jeg fikk også kjøpt en pute som passet sammen med ugleputa i går. Jeg syns den er veldig stilig, men samtidig så syns jeg faktisk den er litt skummel - øynene på den ser du ekte ut.




1 kommentar:

  1. Synes det ble flott med nye gardiner:) Deilig å friske opp litt på soverommet! Og ja er enig med deg at ugla har litt skummle øyne..hehe.. men den er jo stilig da!

    Ønsker deg en fin uke :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.