søndag 15. januar 2012

Soverom

Noen ganger skulle man ønske at man aldri trengte å forlate akkurat dette rommet.
Når klokka ringer på et tidspunkt hvor det føles som om man akkurat har sovnet er det vel ingen som syns det er så fristende å stå opp?
Å ligge i senga med et herlig blad eller en god bok, mens man nipper til en stor kopp med noe varmt i er vel noe vi alle drømmer om en gang i blant?


Jeg deltar i Fabelaktigs utfordring med dette bildet.
Jeg får bare lyst til å krype under dyna når jeg ser det - men jeg får nøye meg med å ta med bladet og pleddet ut i stua og rigge meg til der - det er litt varmere for en "frossenpinn"som meg :)

Oooh, og vet dere hva? Jeg har endelig bestemt meg for å kjøpe nye gardiner til soverommet.
Noen hvite kan vel umulig bli falmet av solen, slik de som henger der nå har blitt *aarg*?
Ikke at det er et problem akkurat nå, for her i Trondheim har ikke solen gløttet frem siden tidlig i høst. Det føles som en evighet siden.


2 kommentarer:

  1. Hei søte!
    Så nydelig bidrag til konkurransen. Jeg elsker å sove og hater å legge meg :)

    Kose deg i dag!
    Her er det skikkelig kjærestesøndag - me like!
    klemklem

    SvarSlett
  2. Flott bilde! Lykke til i konkurransen!

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.