søndag 1. januar 2012

En romjulsdrøm

Et år er over, og i dag er det den første dagen på et nytt år.
Et år som for min del vil innebære store forandringer; jeg vil få en bachelorgrad og sannsynligvis gå fra å være student til å bli arbeidstaker, jeg vil få en ny sivilstatus og etableringsprosessen vil begynne for fullt ved å titte på tomter, hus og hustegninger. Dette blir et spennende år, et år som jeg gleder meg til å ta fatt på.

Men jeg vil ikke gi slipp på romjulen 2011 helt enda.
Vi har hatt lang ferie begge to, vært sammen med familie og gode venner, og spist god mat i to hele uker.  Det er jo fantiastisk - vi har tid til å gjøre akkurat det vi vil, uten å tenke "burde-burde". Jeg har også fått tid til å titte litt i butikker, og fått med meg noen skatter hjem. I romjulen er det jo stort sett halv pris på nesten all julepynten, og jeg gleder meg allerede til neste jul da jeg skal sette alt frem :)
Jeg skulle gjerne ha hatt litt lengre romjul med familie og gode venner, før hodet må kobles på bacheloroppgaver, arbeidsjakt, studiesøknader, bryllupsforberedelser, hustegninger og tomter.


Jeg har faktisk kjøpt meg en veldig etterlengtet hvit gammeldags trekasse som jeg har puttet alle romjulsskattene oppi.
I kassen kan jeg finne blomsterpotter, telysestaker, juletrekuler, serviettringer, servietter, kjøkkenhåndklær m.m. Det er rett og slett en julegoodiebag til meg selv :) Fnis.


Romjulen ble avsluttet med et godt vennelag hjemme hos mamma som er så snill og låner bort huset til oss.  
Det ble servert hjemmelaget koldtbord og champagne og den siste kvelden hjemme ble helt fantastisk:)



Godt nyttår alle sammen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.