onsdag 29. februar 2012

Norgesglass

Etter en liten skattejakt hos bestemor kom jeg hjem med to norgesglass.
Bestemor har også flere på lur, de venter på meg til jeg får mer plass.
I første omgang brukes glassene til oppbevaring på kjøkkenet, men de er jo også veldig fine å bruke som blomstervaser eller lyslykter :)

 Fra venstre; krukke fra Rivièra Maison, kaffe-, sukker- og tekrukker fra Kremmerhuset, to norgesglass fra bestemors kjeller og liten krukke fra Living.


Kjeksene er jo fine å pynte med på benken (så lenge de varer).
Jeg plukket opp idèen om å ha mandler i krukka da jeg var hos mamma.
Hvorfor ikke sette mandlene fram som pynt i stedet for å stue dem bort i skapet?
Jeg syns også det var praktisk å ha ei krukke med personlig te framme på benken - en liten påminnelse om at jeg har dem :)

Vi har mangel på vaser her i huset, så det er mulig det største glasset snart forvandles til en alternativ blomstervase etterhvert.


Har du norgesglass? I så fall, hva bruker du dem til?


3 kommentarer:

  1. Bruker mine til lys :)
    Flotte bilder!

    ha en flott dag.

    SvarSlett
  2. tusen takk for koselig kommentar! her var det mange nydelig bilder og virkelig min type stil, gleder meg til å følge fremover:)

    SvarSlett
  3. Så vakker blogg du har! Første gang innom, og jeg syns dette er en skikkelig feelgood-blogg. Elsker sånne :) Takk for titten og jeg kommer snart igjen! Jeg legger meg nemlig til som følger! :) klem og ønsker deg en fin uke videre - og snart er det helt, hurra!

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.