tirsdag 28. februar 2012

Omorganisering på kjøkkenet

Som jeg nevnte i helgen, har vi kjøpt noen småsaker som har fått plass på kjøkkenet.
Jeg ble litt lei av selve kafèfatet, og i tillegg tok det litt stor plass på benken.
Jeg elsker derimot fremdeles gjenstandene som stod på fatet. En liten omorganisering var det som skulle til. Nå er det mye bedre plass på benken, og jeg elsker den nye trekassen.

Haha, legg merke til mitt desperate forsøk på å skjule den stygge lysbryteren på veggen.
Litt sitronmelisse gjør susen - håper den varer en liten stund :)



Ved å snu trekassen på denne måten blir det som en liten hylle.
Elsker fremdeles pastellfargene, særlig i kombinasjon med det grove trematerialet i kassen.


Skiltet med oppskriften på kjeksene har jeg plassert på toppen, sammen med krukkene med honning og marshmallows. Jeg bruker fremdeles strikkapotta til små kjøkkenredskaper og fargerikt sukkertøy.


Jeg vil også takke for alle de koselige tilbakemeldingene jeg får. Det er så koselig at bloggen leses, og dere blir inspirerte. Jeg får jo også så mye inspirasjon hos dere andre bloggere.
Jeg ser også at jeg har fått noen nye følgere. Velkommen skal dere være, jeg håper dere vil trives her :)

4 kommentarer:

  1. Hvor har du fått tak i trekassen?

    SvarSlett
  2. Trekassen er kjøpt på Kremmerhuset. De har de i to ulike størrelser. Jeg har den minste :)

    SvarSlett
  3. Da skal jeg skaffe meg sånn!

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.