mandag 5. mars 2012

Here I am - this is me...

...er temaet for NIBs utfordring i mars.
Utfordringen denne måneden dreier seg om å vise hvem jeg er med et personlig interiør som virkelig er meg. Interiøret som gir meg en god eller glad følelse. Det er vel ingen overraskelse hva jeg bidrar med denne måneden?

Nemlig sofakroken med min nye yndlingspute i lammeskinn (og ugleputa).
En kopp te med personlig telapp som bringer et herlig budskap.
Nyeste utgave av mitt favoritt interiørmagasin, sammen med inspirasjonsboken.
Nydelige blomster som gir en følelse av vår.

Det var kanskje tilfeldig at utfordringen denne måneden er inspirert av Bryan Adams? Han er nemlig også en av mine favoritter, og strømmer jevnlig ut av høytalerne hos oss. Noen favoritter:




Blomstene begynte å blosmtre nesten med en gang jeg fikk dem i hus :)
Jeg syns de er helt nydelige, og håper på å finne noen i "bukettform" snart.


4 kommentarer:

  1. Flotte perleblomster :) Har flere rundt omkring nå jeg også :)

    Koselig blogg, la meg til som følger hos deg jeg :)

    SvarSlett
  2. Kjempefint bidrag : )) jeg ELSKER løkblomster!

    Legger meg like godt til som følger jeg... Kjempefin blogg! :D

    Håper mandagskvelden din er fin : ) Klem fra Silje.


    Og, om du kunne tenke deg ekorn-puta i samme serie som ugle-puta di; meld deg på gi-bort'en min ; )

    SvarSlett
  3. Ett vakkert bidrag!
    Likte bildene kjempegodt!

    Fineste dagen ønskes deg!
    klem

    SvarSlett
  4. Flott bidrag. Perleblomster er så søte: får meg til å drømme om sol og finere vær. De oser vår :)
    Ønsker deg en fin kveld
    Jeg tar meg en liten bloggrunde før jeg skal stupe i seng :)
    Klem Tonje

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.