lørdag 10. mars 2012

Urørt

Jeg anser meg selv som ganske fersk i bloggeverdenen enda.
Jeg har mye å lære, og jeg finner ut noe nytt hver dag.
Jeg har også igjen en del å lære når det gjelder å ta gode bilder - men det kommer seg.
I går ble jeg veldig inspirert av Norske Interiørbloggere som har laget et eget innlegg hvor ferske bloggere kan laste opp sitt beste interiørbilde. Dette inspirerte meg til å lage et fast innlegg hver måned hvor jeg presenterer de bildene jeg er mest fornøyd med fra den forrige måneden.


Til tross for at jeg har mye å lære når det gjelder fotografering, ser jeg fremgang fra mine første bilder i blogginnleggene og til nå. Når jeg nå skulle laste opp et bilde hos NIB stod det mellom to bilder som jeg er veldig fornøyd med. Jeg endte opp med dette bildet som jeg tok denne måneden, fordi det andre bildet det stod mellom deltok jeg med i NIBs utfordring "Vårlig vegg" i februar.

Jeg har også plukket ut de bildene jeg er mest fornøyd med fra november 2011 og fram til nå.
Jeg har linket bildene til de ulike innleggene.

Det første bildet er tatt av den høstklare balkongen vår.
Det andre bildet er tatt av et nytt brød jeg forsøkte meg på.

Det første bildet er tatt av mammas julpyntet kjøkkenøy.
Det andre bildet er tatt av julegrøten.

Det første bildet er tatt av kafèfatet vi først hadde.
Det andre bildet er tatt da vi var på vinterpiknik i fjæra.

Det første bildet er tatt av min kjæres bursdagsmuffins.
Det andre bildet deltok jeg i NIBs utfordring "Vårlig vegg".
Det tredje bildet er tatt av våre nyoppussede møbler/interiørgjenstander.


Det første bildet deltar jeg i NIBs utfordring "Her I am" denne måneden.
Det andre bildet er tatt av en forfriskende lunsj.

Jeg kommer til å vise de bildene jeg er mest fornøyd med i et eget, fast innlegg hver måned framover.



10 kommentarer:

  1. Du har så flott en blogg :) Her trives jeg godt!
    Ha en god helg :)

    SvarSlett
  2. Hei, fant deg via Urørt, så gøy å oppdage bloggen din, lagt meg til som følger :) Kjempefine bilder. Jepp, gøy å se forbedringer underveis mens man blogger, hehe. Elsker bollebildet med rosa krus (har sånne selv). Vårlig, friskt og lekkert, nam! :) God helg!

    SvarSlett
  3. Lurt å lage et slikt fast innlegg hver måned. Fine bilder!
    Fant deg via nib. Kjekt å oppdage nye og flotte blogger! Kjekk utfordring!
    Ønsker deg en fin lørdagskveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Flotte bilder og en fiiin blogg:)
    Fant deg via "urørt", et genialt trekk av NIB jentene:)

    SvarSlett
  5. Så koselig innlegg og koselig blogg du har. Synes du er flink til å ta bilder jeg!
    Jeg er fersking jeg også- legger deg til jeg!

    Ha en flott helg! :)

    Mvh ragnhild

    SvarSlett
  6. Tusen takk for koselige tilbakemeldinger :)

    SvarSlett
  7. Ah! Så mange herlige "bli glad av"-bilder!!

    Ha en fin, ny uke!:)


    KLEM KLEM
    ANETTE

    SvarSlett
  8. Mange fine bilder! Blir riktig sulten av å lese bloggen din!

    Fant deg via "urørt" jeg også! -Genialt!
    Har lagt inn et bidrag der selv, alltid moro med nye blogger.

    SvarSlett
  9. Så mange fine bilder :)

    Fabelaktig ukesstart til deg, skjønne!
    smil og klem

    SvarSlett
  10. Herlig blogg du har! Glad jeg fant deg via NiB. La meg til som følger og kommer gaaarantert igjen! :)

    Ønsker deg en fiiin tirsdag! klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.