fredag 23. mars 2012

Pratiske pasteller

Hvem sier vel at kjøkkenutstyret må være kjedelig?
Som mange andre bloggere har også jeg oppdaget Leila Lindholms nye kjøkkenkolleksjon.
Dette er ting som er praktiske å ha på kjøkkenet, og i herlige pasteller. Utstyret får i hvertfall meg til å komme i sommerhumør. Her er mine favoritter;


Disse er så så flotte at de ikke trenger ryddes bort i skapene en gang.


Lekre slikkepotter i fire herlige farger - jeg kunne gjerne hatt dem alle sammen.

En liten kjele som er fin å smelte smør i for eksempel ?

Og til slutt herlige sugerør i papp.

Alle bildene har jeg lånt fra Leilas nettbutikk. Den kommer du til HER.

Det blir nok allikevel med drømme foreløbig, det begynner å bli fullt i skapene her.
Men det er vel lov å drømme seg litt bort, og ønske noe?

Har du sett deg ut noen favoritter?


Ønsker dere en riktig fin fredagskveld.
Her blir det hjemmelaget pizza og sofakos i kveld.






1 kommentar:

  1. Enig, kjempefine ;-) Jeg ville vel valgt en av hver farge - tror jeg? Likte både mint, blått, grønt og rosa... Også kanskje noe i hvitt for å nøytralisere litt ;) Kjempe delikat er det i hvert fall, Leila er genial! God helg til deg :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.