onsdag 6. juni 2012

Linservietter

I helgen fikk jeg gjort utrolig mye, og jeg lagde blant annet linservietter av en løper jeg kjøpte i høst. Den ble dessverre veldig sjelden brukt, så jeg lagde like så godt servietter av den.


Det ble dessverre bare fem servietter, men det er bedre enn ingenting.
Jeg må nok kanskje vurdere å sy en søm i kanten for at de ikke skal rakne helt, men så er det jo litt av sjarmen at de er litt frynsete i kanten også. Jeg syns uansett de ble kjempesøte.

Fremgangsmåten var veldig enkel;
Jeg klippet bort kanten på løperen, og laget hakk før jeg rev små firkanter.

Serviettringene kjøpte jeg på Skeidar for et par uker siden, de var jo også helt herlige.


Eksamen er overstått, og nå er det ferie.
Jeg skal kose meg med skjønnlitteratur og finvær.

Gina



2 kommentarer:

  1. Veldig fin farge på serviettene. Greit å kunne bruke om igjen stoff :) Gjennbruk er en fin ting.

    SvarSlett
  2. Supre servietter :) Sommerlig og fint! Gratulerer med vel overstått eksamen!
    Ha en fin dag!!
    Klem :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.