fredag 1. juni 2012

Soveromsnytt

Tidligere denne uken var det kommoden på soverommet som var tema, nå er det sengen.
Fredag betyr helgevask, og det lukter deilig grønnsåpe i hele leiligheten.
Vi har også helt nytt sengetøy i dag - herlig.


Sengetøyet veldig nøytralt i en herlig brungrønn farge.
Da passet det superdupert å legge på det nye teppet i fotenden.
Jeg fant det på Kid for litt siden, og har siklet på det siden. Jeg var innom butikken hver gang jeg gikk forbi for å ta en liten titt, så jeg måtte til slutt bare kjøpe det.


Jeg falt pladask for fargen, og det faktum at det er heklet.


Nå står pizzaen straks i ovnen, og vi er klare for en skikkelig vennehelg.


God fredag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.