fredag 6. mars 2015

Finally Friday ♥

Det er så herlig når det begynner å bli lysere på morgenene. Jeg har begynt å våkne ganske tidlig av meg selv, og syns det er herlig når jeg i helgene kan dra opp rullegardinene og synke ned igjen i hotellputene med ei bok og en kopp te. 


Ekstra hyggelig er det selvsagt når sole titter inn igjennom vinduene og gir meg litt ekstra energi, slik som den gjorde for et par helger siden.


Det skjønne bokmerket har jeg kjøpt via etsy


I helgen våkner jeg opp i ei hotellseng i Trondheim. Vi skal nemlig på tur, og jeg gleder meg enormt til å treffe gode venner igjen. Dessverre er det meldt typisk Trondheimvær, men jeg håper allikevel at vi også får hilse på solen. 

God helg!

- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.