tirsdag 18. september 2012

Give away

I dag er det akkurat ett år siden jeg publiserte mitt første blogginnlegg på egen blogg.
Jeg syns ikke det er så veldig lenge siden jeg opprettet bloggen, men ett år går så fort.
Jeg får stadig flere lesere, noe som viser seg i både statistikken og i kommentarfeltet. Dette syns jeg selvsagt er kjempehyggelig.
 Det er ingen hemmelighet at Bolig Drøm er mitt favorittblad. Stilen er landlig og feminin. Bladet inneholder alltid faste innsalg av matinspirasjon, hage- og utelivet og shoppingtips. Det som er så flott er at de også presenterer ting som alle lommebøker kan tåle. I samarbeid med Bolig Drøm har jeg vært så heldig å få lodde ut et årsabonnement til en av dere lesere i forbindelse med bloggens bursdag.  
 

Reglene er som følger:

1 lodd ved å kommentere på dette innlegget.
2 lodd ved å linke til give awayen på egen blogg - bruk da bildet ovenfor.

Du kan tilsammen trekke tre lodd.

Alle kan delta -  også de uten egen blogg, men da du legge igjen mailadresse slik at jeg kan nå deg hvis du blir den heldige vinneren.

Jeg storkoser meg i bloggverdenen og henter så mye inspirasjon og idèer fra andre bloggere. Til tross for at jeg er langt fra utlært og har mye igjen å lære, har jeg lært mye om fotografering, bilderedigering og å lage kollasjer. Tusen takk til alle flotte bloggere der ute!

 Er det forresten noen som vil tipse meg om et program hvor man kan lage kollasjer ved å legge bilder oppå hverandre og vende på dem som man ønsker?

62 kommentarer:

  1. Innom din blogg nesten hver dag - herlig inspirasjon! :) Bolig Drøm er virkelig et blad med masse fin inspirasjon i, verd å lese :D
    1 lodd fra meg :)
    Min e-postadresse er: ellinor.nesaune@gmail.com

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 1 års jubileum :) Gleder meg til å følge deg videre!
    Prøver lykken med 1 lodd,

    -Kristine (k_stordal@hotmail.com)

    SvarSlett
  3. Vil gjerne være med på trekningen. Jeg krysser fingrene for denne fine premien.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  4. Super premie! Prøver lykken med 3 lodd! :)

    SvarSlett
  5. Åååå, våre kjekt å vunne eit abonnement på BoligDrøm!!!!
    1 lodd til meg.
    Beste helsing Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  6. Åh, trekk eit lykkelodd og seie tvi-tvi !det hadde vore kjekt å vunne eit abonnement på BoligDrøm , nå når eg har permisjon eit år, og god tid og lese på :-)
    rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  7. Hei!
    jeg vil gjerne være med i trekningen. Tar 1 lodd :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  8. 1 lodd - jeg liker bladet svært godt jeg og!

    marlbak@online.no

    SvarSlett
  9. 1 lodd på meg!

    Klem fra Charlotte

    charlotte85win@hotmail.com

    SvarSlett
  10. 1 lodd på meg :)

    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  11. 1 lykkelodd på meg :)
    Carpe diem!

    SvarSlett
  12. Gratulerer med 1 år med blogging..
    Prøver lykken med 1 lodd :)
    Å ønsker deg en kjempe fin uke videre.

    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  14. Jeg tar med meg tre lodd jeg da :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  15. Krysser fingrene for meg selv :)
    Et vinner-lodd på meg :o)

    aikiostine@yahoo.no

    SvarSlett
  16. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  17. 1 lodd til meg!

    sisselstraume@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Tar med stor glede 3 lodd og krysser fingrene for en premie som vil gi vinteren mye bra lesestoff.

    Mvh. Kristine S
    E-post: kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  19. Hei! Gratulerer så masse med 1 år!!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen om dette flotte bladet:)
    3 lodd på meg, takk!

    Bli gjerne med på min Giveaway også;)

    Heleneklem

    SvarSlett
  20. Hurra, jeg vil ha ett lodd :D

    SvarSlett
  21. Jeg vil veldig gjerne delta, og trekker 1 lodd. :D

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  22. Jeg blir gjerne med på feiringen med 3 lodd :D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  23. Grattis med året! Håper det fortsetter bra i mange flere.
    Tar ett lodd.

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  24. Jeg tar 3 lodd hos deg :)
    Gratulerer med jubileet!
    Ingrid

    SvarSlett
  25. Jeg vil gjerne ta ett lodd :)

    elisabethbergstol@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Gratulerer med 1 års dagen:)! Det hadde vært noe å fått i postkassen,så ett lodd på meg:)

    SvarSlett
  27. Jeg tar med meg ett lodd.
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  28. Ååå, ja takk! Jeg elsker BoligDrøm! Tenk om jeg kunne vinne denne! ♥
    Vil gjerne ha 3 lodd.

    SvarSlett
  29. Tar ett lykkelodd, jeg :)

    - Karina
    (karina.bolseth@gmail.com)

    SvarSlett
  30. 1 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  31. Jeg blir gjerne med og prøver lykken med 3 lodd :)

    SvarSlett
  32. Gratulerer med 1 år! :)
    Boigdrøm er absolutt en favoritt
    Deltar med kryssede fingre og 1 lodd :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  33. Ja takk, jeg tar selvfølgelig et vinnerlodd :-)

    SvarSlett
  34. Håper jeg vinner abonnement på favorittbladet mitt :)

    linda_bernhart@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Prøver lykken med 3 lodd. Fantastisk blad:)

    SvarSlett
  36. Jeg trekker et lodd og håper på det beste :) Klemmer fra Lite hi / litehiblogg@gmail.com

    SvarSlett
  37. Blir gjerne med og trekker ett lodd:) Abonnerer ikke på boligdrøm fra før;)

    SvarSlett
  38. Hei :-)

    ༺♥༻ Takk for titten i den fine bloggen din.
    Blir gjerne med i konkurransen og takker ja til 1 stk lodd.
    Ha en flott høst! ༺♥༻

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  39. Jeg deltar med ett lodd! :D

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Jeg vil gjerne prøve lykken med 3 lodd :)
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  41. Gratulerer med 1-årsdagen! Jeg elsker BoligDrøm og ville satt stor pris på et abonnement. Jeg prøver lykken med 1 lodd.
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  42. Gratulerer masse med ett års dagen:)
    Tar gjerne et lodd siden Boligdrøm er et kjempefint interiørmagasin.

    Fin høstdag til deg og lykke til videre.

    EVA

    SvarSlett
  43. WOW! Jeg vil veldig gjerne være med! 1 lykkelodd på meg. :) La meg til som følger også jeg, slik at jeg kan snuse litt mer her inne hos deg.

    Klem C

    SvarSlett
  44. 1 lod tak ;) hilsen Kristina fast læser;)

    SvarSlett
  45. 1 lodd
    stinemhaaland@gmail.com

    SvarSlett
  46. Har nettopp kjøpt mitt første BoligDrøm og har allerede tegnet abbonement. Holder på å kjøpe hytte, og denne stilen er helt perfekt.

    Gratulerer med dagen. Kommer nok til å følge med deg framover.

    Hilsen Anne-Berit

    fosse-t@frisurf.no

    SvarSlett
  47. fineste interiørbladet som er :) eg blir gjerne med og prøver vinnerlykken med et lodd

    SvarSlett
  48. Gratulerer med ettårsdag på bloggen, Gina:) Hils Nilsemann!

    SvarSlett
  49. Gratulerer. Vil være med på trekningen.

    SvarSlett
  50. Gratulerer med ett års jubileum. kjempefin premie som jeg hadde satt stor pris på!

    kristinenjaerheim@live.no

    SvarSlett
  51. Trekker 3 lodder og håper på godt lesestoff det neste året!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  52. Trekker ett lodd og håper på vinnerlykke!
    brith_renee@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Heisan
    Kom over bloggen din og har lagt meg til som følger.
    Siden jeg både er glad i interiør og kan finne matoppskrifter her hos deg, perfekt!
    Jeg ser jo og at det er en giveaway som jeg svært gjerne vil være med på.
    1 Lodd på meg.
    Ha en flott lørdag.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  54. Hei. Nå har jeg sittet å kikket på bloggen din ei stund. Kjempe flott!!!!
    vil gjerne være med i trekningen på din give away med 1 lodd:)
    mvh Hildegunn
    hildegunn29@hotmail.no

    SvarSlett
  55. 3 lodd på meg i siste liten :) Bedre sent enn aldri :) Bolig Drøm er en veldig flott interiørmagasin :)

    Ha en fortsatt god helg :)
    Klemmer
    - Interiorblogg by Anita :)

    SvarSlett
  56. Gratulerer med 1 år! Og for en super premie, jeg krysser fingrene for at den blir min :-)

    Hilsen Marit B (regnbuebarn[ætt]hotmail.com)

    SvarSlett
  57. Oj.. stilig blogg! :D
    tar ett lodd jeg da, siden jeg liker best å lese blogger istede for å skrive ;)
    lise.marlen.eriksen@gmail.com

    SvarSlett
  58. Gratulerer så mye:) tar 1 lodd å håper på d beste^^
    Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  59. Gratulerer!

    Prøver meg med 1 lykkelodd i siste liten!

    Klem

    SvarSlett
  60. Gratulerer!
    1 flott lykkelodd på meg :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  61. 1 lodd til meg, om eg rakk det då :) :)

    ha en super dag! :)

    SvarSlett
  62. Hei!
    Jeg vil veldig gjerne være med hvis jeg ikke er for sent ute.
    Trekker to lodd :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.