lørdag 28. februar 2015

Gulvteppe

Da det ble nytt gulvteppe på stua, hadde vi plutselig et gulvteppe til overs og dette har jeg lenge tenkt å flytte til kjøkkenet. Planen var egentlig å ha det under spisebordet for å gjøre det litt lunere der, men når jeg fikk det på plass var det noe som ikke stemte helt. 


Det er nemlig ganske åpent mellom selve kjøkkendelen og spisestuedelen, så jeg prøvde å plassere teppet litt ut i rommet. Jeg endte opp med å la det ligge ut fra kjøkkenøya for å skape en slags sammenheng i rommet. 




I motsetning til mannen er jeg strålende fornøyd - det var akkurat dette som manglet på kjøkkenet.
Så hva syns du? Yey or ney?

 Har du husket å stemme på din favoritt i Bergene Holms Interiørpris? Det er fremdeles ikke for sent, og vi blir selvsagt kjempeglade om du vil gi din stemme til oss, HER

- Gina

2 kommentarer:

  1. Kjempefint. Ga dybde og spenning i rommet :-)

    SvarSlett
  2. Herlighet så fint dere har det! Og det teppet var bare prikken over i'en! Perfekt!

    Takk for koselige ord inne hos meg, det setter jeg så pris på :)

    klemklem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.