mandag 23. mai 2016

Sommergarderoben

I dag er det lite som minner om at sommeren nærmer seg - regnet høljer nemlig ned. 
Men jeg prøver å være optimistisk og håper på bedre vær jo nærmere ferien vi kommer. 
Det er iallfall lurt å være forberedt, så jeg har begynt å fylle sommergarderoben til mini.




Det ser ut som om vi får en liten sjømannsinspirert mini i sommer. Jeg syns de har så mye fint til baby på Lindex, og elsker newbieserien på Kappahl. Jeg VET også at han ikke kan gå allerede i sommer, men jeg falt pladask og måtte bare kjøpe de skoene...

- Gina

1 kommentar:

  1. Det er så mye nydelige babyklær! Her har også regnet plasket ned,men vi prøver å drømme oss bort i sol & sommer. Kanskje kommer den hit også snart .
    Ha en fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.