lørdag 18. august 2012

Desserttips og teknisk spm.

Stikker bare innom for å ønske dere en riktig god helg, og tipse dere om en veldig enkel og god dessert. Før vi forlot mammas residens plukket jeg noen bringebær fra grøftekanten, og det holdt akkurat til en liten minidessert til en.

Det er rett og slett noe så enkelt som vaniljekrem med bringebær.


Så, over til noe litt mindre hyggelig. De siste dagene har jeg hatt problemer med å laste opp bilder på bloggen. Jeg får melding om at tjenesten gav et ugyldig svar når jeg laster dem opp. Det har ført til at jeg nå må laste opp bildene via html-koden, og det er utrolig tungvidt. Er det noen som har hatt samme problem, eller vet hvordan det kan fikses?
Jeg hadde blitt utrolig glad om noen kunne hjelpe meg med dette.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.