søndag 26. august 2012

Vennemiddag

I går hadde vi besøk av et vennepar av oss, og vi hadde det så koselig.
 
Hjemmelaget pizza stod på menyen ettersom vi ikke hadde spist det på lenge.
 

 
Det ble som vanlig enkel borddekking, og de rosa serviettene må brukes slik at det blir plass til høstfarger i skapene. Dessuten er ikke bordet så stort at det blir plass til så mye pynt og stæsj på midten - til og med maten må serveres på benken grunnet plassmangel, haha.
Jeg liker å dekke med hvite tallerkner, men for å få litt kontraster brukte jeg de fine kurvdekkebrikkene fra IKEA under. Bordkortene har jeg laget ved å rive ut litt farget papir og stemplet på navn.
 
Pizza med kylling, rødløk, sopp, rømme og ruccola.
*elsk*
 
 
Desserten var enkel sjokolademousse med jordbær, sitronmelisse og revet toblerone på toppen.
Vi koste oss glugg i hjel med mat, vin og Alias hele kvelden.
 
Beklager bildekvaliteten på det siste bildet, men når man koser seg sånn med maten rekker det nemlig å bli mørkt ute før desserten inntas.
 
 
Nå skal jeg lage hjemmelaget syltetøy, og fikse litt hjemme.
Ønsker dere en riktig fin søndag.
 

4 kommentarer:

  1. HEI:)
    Å DETTE SÅG VIRKELIG GODT UT!!!
    OG SÅ KOSELIGT PYNTET BORD :)
    ØNSKER DEG EN FIN SØNDAG :)
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  2. Hei, jeg har akkurat kommet over den fine bloggen din og har lest mange innlegg bakover :-) jeg lurer på hvor du har kjøpt sofaen deres? Mvh Kine.

    SvarSlett
  3. Så koselig at dere trives her inne, velkomne skal dere være :)
    Sofaen er kjøpt på Skeidar, Kine. Vi er veldig fornøyde med den iallfall!

    Jeg har forresten også en giveaway nå dersom dere ønsker å melde dere på!

    SvarSlett
  4. Himalaga pizza e undervurdert:) nydelig dekka også:) enkelt og greit:)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.