mandag 27. august 2012

Oliventre

Eller nesten da. Det er jo ikke ekte.
Det er ingen hemmelighet at jeg ikke har grønne fingre. Jeg har to og en halv plante som jeg har greid å holde liv i en god stund nå. Men denne gangen kan jeg kanskje skylde på at jeg har vært bortreist i tre uker?! Jeg må allikevel innrømme at jeg begynner å bli temmelig lei av å handlegrønne planter/blomster som ikke holder lenger enn et par dager (jeg skjønner bare ikke hva jeg gjør feil?!).


Jeg har lenge siklet på oliventrærne hos Kremmerhuset, og forrige uke måtte det bli med et hjem. Jeg har hørt at oliventrær er veldig vanskelige å holde - altså ikke noe for meg. Men dette skal jeg klare å holde ganske greit, og det er virkelig en investering.


Jeg knipset også en bilde fra en annen vinkel denne gangen. Ettersom leiligheten ikke er så stor har jeg selvsagt noen favorittvinkler, så jeg følte meg ganske spenstig når jeg viser frem bilder fra en annen vinkel!





Høsten kommer snikende, og nå skal jeg lage meg en kopp te før jeg kryper til sengs.
Ønsker dere en riktig fin kveld.

3 kommentarer:

  1. Hei! Så fin blogg du har. Her skal jeg titte innom oftere :) Kjempefint oliventre... har et kunstig et selv og digger det :)

    GOD kveld til deg!

    SvarSlett
  2. Så fint:)
    Jeg har heller ikke grønne fingre, og ingenting holder lenge her... :(
    Men slike kunstige er jo genialt ♥
    Tror jeg MÅ ha, og jeg kjenner at jeg ønsker meg en gullvase, hehe:)

    Ha en fin fin kveld!!

    SvarSlett
  3. HEI:)
    JEG OGSÅ SATSER PÅ KUNSTIGT;))
    FINE BILDER DU VISER HER !
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.