mandag 27. august 2012

Flotte bidrag

Det er så mange flotte bidrag i Kids sommerkonkurranse, og de andre bidragene har virkelig gitt meg hard konkurranse. Mine to bilder som er blitt trukket ut blant finalefinalstene er ett fra kjøkkenbenken, og ett fra balkongen.
  

Du kan lese mer om mine bidrag i dette innlegget.
 
 
Dersom du vil gi din stemme til meg, er det mulig å stemme i tre dager til. Du kan stemme HER.
Alle som stemmer er med i en trekning av en flott sommerpakke fra Kid Interiør.
 

1 kommentar:

  1. Så fine bilder!
    Kom igjen, bli med på bloggtreff du også da :) Jeg kjenner ingen, men det gjør ingenting. Sikker på at det blir kjempegøy :)
    Håper å se deg der!
    Ha en fin kveld videre.
    Klem Camilla

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.