søndag 19. august 2012

Give away


Jeg ser at stadig flere finner veien til bloggen min, og det har til og med kommet noen nye følgere.
Jeg har ikke blogget i ett år enda, men allikevel har jeg allerede publisert 176 innlegg.
Stadig flere finner veien hit, og det setter jeg veldig pris på.

Selv har har jeg funnet veien til så mange flotte blogger, og jeg får så mye inspirasjon fra dere alle sammen. Nå har jeg lyst å gi noe tilbake som en takk for all inspirasjon og koselig lesestoff dere gir.

Jeg har ikke gitt helt slipp på sommeren enda, og gir dermed bort en kokebok med sommermat. I denne finner du oppskrifter på salater, spekemat, grillmat, desserter og mye mer.


Jeg gir også bort en liten kosepakke med servietter, to bambusskjeer, tesil, et lite stempel og herlig te med smak av eple og kanel fra Kremmerhuset.

1 lodd for kommentar på dette innlegget.
2 lodd for å linke til give awayen på egen blogg - bruk da bildet over.

Du kan altså trekke tre lodd til sammen. Dersom du ikke har egen blogg, husk å skrive mailadressen din i kommentarfeltet slik at jeg kan nå deg dersom du vinner.
Husk også å skrive hvor mange lodd du trekker.

27 kommentarer:

  1. Hei!

    Jeg kom tilfeldig over bloggen din, og har sittet og lest meg gjennom side etter side. For en flott blogg du har! :)

    Jeg vil gjerne bli med på give away'n din, så 1 lodd på meg :)

    Mvh
    Anne (anh2008@live.no)

    SvarSlett
  2. Så koselig, jeg blir selvfølgelig med. 1 lodd på meg.

    SvarSlett
  3. kjempefin blogg du har. Blir nok å følge deg fremover. Koselig.
    2 lodd på meg.

    SvarSlett
  4. Nydelig blogg! Du inspirerer meg! Og flotte gave, så jeg tar ett lodd. Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  5. Jeg blir gjerne med på 3 lodd :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  6. Full pott, 3 lodd :) Liker bloggen din veldig godt :)

    Ha en god ny uke!

    Klem

    SvarSlett
  7. Så gøy med stadig flere lesere - fin blogg du har så det er jo ikke så rart ;)
    Jeg trekker 1 lodd!
    Ha en fin kveld og en fantastisk uke :)

    /Kristine (k_stordal@hotmail.com)

    SvarSlett
  8. Jeg går for 1 lodd :) Tvi Tvi . . .

    Ps.... Give Away inne på bloggen min også, om du vil være med :)

    SvarSlett
  9. Kjempeflotte premier. Jeg tar gjerne 3 lodd. :)

    SvarSlett
  10. Herlig blogg :D Blir 1 lodd på meg :)

    SvarSlett
  11. Hei.
    Tar gjerne 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  12. Så koselig! ^_^ Jeg vil gjerne være med og tar 3 lodd. Har linket til deg inne hos meg. Fortsatt fin tirsdag til deg! :)

    SvarSlett
  13. Her må eg vere med! 1 lodd. Beste helsing Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  14. Kom tilfeldigvis over bloggen din, og blir gjerne med på give away :)
    3 lodd til meg takk :)
    Ha en flott onsdag :)

    SvarSlett
  15. Delt med bilde og kommentert, 3 lodd på meg.

    Kjempefin blogg du har her.

    Frøken Hege

    SvarSlett
  16. Hei, for en koselig blogg:)
    Jeg trekker gjerne et lykkelodd!!

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  17. Så fine premier på koselig blogg!
    Jeg tar 3 lodd :)
    Ingrid

    SvarSlett
  18. Veldig koselig blogg og flott give away! Jeg tar 1 lodd og håper på vinnerlykke :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  19. Hei:)
    Så koselig giveaway!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen og tar 1 lodd :)

    God helg!

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  20. Fine premier fra en fin blogg, jeg tar gjerne et lodd!

    (helle.marie@gmail.com)

    SvarSlett
  21. Jeg tar 1 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Very nice gift, hope for the best.
    3 lodd
    hugs
    Gerda

    SvarSlett
  23. Jeg føler lykken er med meg - og trekker full pott! :)

    Fin lørdag til deg!

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.