mandag 20. august 2012

Et lite bryllupsminne

Vi kunne dessverre ikke ta med oss så mye av de flotte gavene vi fikk til bryllupet hjem (les: kun en gave fikk være med på ferden nordover) på grunn av plassmangel, men et lite kort fikk være med i tillegg.
Jeg forelsket meg helt i dette søte kortet vi fikk av en god venninne av meg.
Kortet er håndlaget av ei bekjent av venninnen min.

Elsker fargen, elsker alle de bittesmå blomstene, elsker blondekanten rundt hjertet og elsker hjertet.
Tvers over hjertet er det et personlig banner med våre navn på, og nederest står det kjærleik.



Og det som er så morsomt med kortet er at vi tilfeldigvis hadde bestemt at akkurat ordene som stod inni kortet ble lest i kirken. Så det ble på en måte en liten rød tråd som ble oppdaget senere.


Jeg likte det faktisk så godt at jeg har plassert det på skjenken i stua.
Det passet jo så godt inn i interiøret?!

Vi fikk også et annet nydelig, håndlaget kort som kusina til mannen hadde laget, men det må ha blitt igjen i posen sammen med alle de andre kortene for jeg finner det nemlig ikke her :/
Det var også så kreativt og flott at jeg må vise det ved en senere anledning.
Jeg endelig å få litt mer tid og lyst til å gjøre noe med interiøret, så jeg lover flere interiørinnlegg framover. I mellomtiden håper jeg å få alle bryllupsbildene, slik at jeg kan vise noen borddekkingsdetaljer etterhvert.

Minner også om give awayen jeg har gående. Du kan melde deg på HER.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.