fredag 14. november 2014

Dørmatte

Det er stille på bloggen om dagen, da det er travle tider med studier, praksis og jobb. 
I tillegg er det trist høstvær utenfor og det betyr at det ikke blir lyst nok til å ta fine bilder innendørs. 
Men jeg håper jeg får mer tid til blogg snart - jeg har noen prosjekter jeg gleder meg til å komme i gang med.


Da jeg tok husvask i går, dukket den nye dørmatta vår opp. Den hadde tydeligvis havnet i en pose da jeg handlet inn litt til stua oppe, og forblitt i den posen til i går kveld. 


Nå er den fremme, og den er så mye kulere enn den kjedelige vi hadde tidligere. 

Nå er det straks tid for en enkel matbit før jeg skal avgårde på jobb igjen. Jeg har jobbhelg og på søndag har vi invitert familie på førjulsmiddag. Det blir hyggelig!
 God helg!

- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.