søndag 2. november 2014

Lazy Sunday

Dette har vært en utrolig travel uke, og jeg bestemte meg derfor for å gjøre akkurat det jeg ville denne søndagen, og bare være lat, før det braker løs med ei ny uke. Jeg startet dagen i pysjen og dyne foran tven. Jeg har spist sjokolade til frokost, og nå står rundstykkene i ovnen. 


Ute er det skikkelig kjipt høstvær. Det er ikke en gang ordentlig lyst, så jeg sitter på kjøkkenet med levende lys, fyr i peisen og surfer på nettet etter juleinspirasjon. 


Koppsamlingen har blitt utvidet, og nå som høsten er her trenger jeg ingen unnskyldning for å kjøpe nye. En av mine små gleder i hverdagen er å kunne velge hvilken kopp jeg vil ha. 

Ønsker deg en riktig fin søndag! 
Nå skal jeg avslutte for å.... være enda mer lat. 
Lenge leve late søndager!

- Gina 

1 kommentar:

  1. Høres ut en perfekt søndag! :) Jeg elsker de koppene der!
    Jeg også koser meg med juleinspirasjon på nettet.
    Ønsker deg en fin kveld!
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.