onsdag 17. desember 2014

Bildevegg

Puuh. Eksamen er levert og jeg kan endelig puste lettet ut over at jeg har en ting mindre å tenke på før jul. Om to små dager kommer bestevenninnen min hjem på juleferie, og da skal jeg love deg at julstemningen virkelig melder sin ankomst. 


I mens jeg venter på både venninner og juleferie, har jeg som vanlig noen små prosjekter på gang. For noen uker siden ble endelig bildeveggen i trappeoppgangen ferdig. Den er nå dekorert med en hel del bildeminner fra både ferier og Instagram. 


Fin onsdag til deg!
- Gina

4 kommentarer:

  1. Hvor har du det bare fint hos dig :-)

    SvarSlett
  2. Skikkelig fin bildevegg! Har en bunke kvadratiske bilder som eg ikkje har havna på veggen enda. Takk for fin inspo :)

    SvarSlett
  3. they have beautifully decorated !!! love greetings from angie

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.