søndag 14. desember 2014

Frihelg

Etter noen travle uker på jobb og med en hel del datatrøbbel har jeg endelig fått tid til å fikse litt her hjemme. Fredag ble det tatt ordentlig husvask, i går var det den årlige juleverkstedsamlingen hos mamma, mens jeg i dag har bakt til den store gullmedalje. Jeg rakk til og med å knipse noen stemningsfulle bilder. 

 
I mens pepperkakene stod i ovnen, rakk jeg å smake på kryddermuffins med et glass iskald melk foran peisen. 


 

Neste helg blir det litt mindre å tenke på, da jeg er ferdig med eksamen og ungdommene tar juleferie. Jeg håper å få litt mer tid hjemme og til å hente meg inn igjen før det braker løs på nyåret. 

Håper dere alle nyter førjulstiden!

- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.