mandag 20. juni 2016

Printic

Som tidligere nevnt har kamerarullen på telefonen fylt seg opp etter at mini ble født. Jeg syns det er hyggelig å ha noen av disse hverdagsøyeblikkene og koselige minnene på papir - man vet jo aldri hva som kan skje med det tekniske. Jeg er ikke så veldig fan av store prangende lerret med fotografier, så vi har gått for en mellomløsning. Jeg har fremkalt ni koselige minner på en 30 x 30 cm poster og rammet den inn i ei stor ramme. 


Dette ble ikke altfor prangende, samtidig som noen av de mest personlige minnene vises frem til de vi er glad i. Jeg har bestilt noen flere bilder til bildeveggen i trappa også, men de kommer med en annen leveranse. Jeg bruker Printic-appen når jeg fremkaller slike bilder. De er fine i pris, har rask levering, god kvalitet, og det er superenkelt å bestille rett fra mobilen.

Ved å bruke koden D9D796 når du bestiller, får du 5 euro rabatt på hele bestillingen.  

- Gina 

1 kommentar:

  1. Så flott da ☺ Veldig koselig med slike minner hengene på veggen .
    Ha en fin mandag.
    Klem Christina

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.