fredag 24. juni 2016

Lace

Kalenderen viser snart juli og sommersalget har startet hos mange av mine favorittbutikker. 
Garderoben trenger en liten oppgradering og jeg har kvittet meg med en hel del slik at det er plass til litt nytt. Denne gangen har jeg vært streng med meg selv og faktisk kvittet meg med en hel del som jeg ikke lenger bruker. Jeg har nemlig en tendens til å rote frem gamle "skatter" hver gang jeg rydder. Jeg glemmer rett og slett at det er en grunn til at jeg ikke har brukt klærne på årevis, og blir så glad når jeg finner igjen noe jeg har glemt at jeg hadde. Klærne havner da tilbake i skapet, og hva skjer? Jeg bruker det fremdeles ikke. Nå er det slutt på denne typen rot (ja, for det er det det er), og skapet er shina. 


Jeg har bestemt meg for at jeg skal være kritisk til hva jeg kjøper, slik at skapet ikke fyller seg opp med en hel del tøy som aldri blir brukt igjen. Jeg håper at jeg etterhvert kan bli flinkere til å kjøpe tidløse kvalitetsplagg som kan brukes år etter år. Jeg starter i det små, og var heldig som fant noen nydelige BHer på salg. Blonder er så feminint og fint, og under en ullgenser gjør de seg utmerket.

- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.