mandag 4. juli 2016

Huset

Da inngangspartiet på huset ble ferdigstilt i fjor, lovde jeg at jeg skulle vise fronten også. Det gikk i glemmeboka, men nå har jeg fått gang på sakene, så her kommer et par bilder fra fremsiden. 
Siden sist jeg viste fronten på huset har vi både sådd i plen og bygget garasje.


I år bestemte vi oss også for å bygge rekkverk på plattingen - det skjermer litt mer for innsyn da vi sitter ute. Vi har også plantet vintergrønt langs rekkverket, og nå gjenstår kun å sette opp støttemur langs garsjen og asfaltere selve innkjøringen. Dette skal vi heldigvis få gjort i løpet av sommeren. På sikt ser vi for oss et gjerde og noen små trær/busker på plenen.




Lurer du på hvordan det så ut før? Ta en titt HER

- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.