tirsdag 29. november 2016

Langnisselue

I år føler jeg at jeg - om mulig - er i enda mer julemodus enn jeg pleier.  Det er nok en kombinasjon av at jeg er hjemme i permisjon og at det er første julen som mamma. Jeg begynte tidlig med juleforberedelsene, og lette lenge for å finne en fin niselue mini. Jeg fant ingen jeg likte, og bestemte meg for å strikke en selv. Jakten etter oppskrift på den perfekte nisselua startet....


... og den fant jeg hos Deas og Mia. Den var superenkel å strikke og i tillegg den fineste nisselua jeg har sett til sånne små minier. Vi gjorde det til et felles prosjekt hvor jeg strikket på lua, mens mannen lagde dusken. Jeg syns jo det er litt koselig at mini har ei nisselue som både mamma og pappa har lagt mye arbeid i. Og han ble selvsagt verdens fineste lille nisseunge.

Tusen takk for oppskrift, Deas og Mia!


- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.