mandag 7. juli 2014

I have an addiction...

Nå er det ikke lenger bare kopper som fyller skapene hos oss. Jeg har riktignok ei greie for kopper fremdeles, og det kommer stadig noen nye i skapet. Men nå har jeg altså fått øynene opp for sengetøy også. Det er liksom alltid plass til ett til. Riktignok kjøpte jeg akkurat en ny kommode for det begynte å bli fullt i skapet, men det er jo en liten ubetydelig detalj i denne sammenhengen. 




I løpet av få uker har skapet med sengetøy blitt fylt på ytterligere.
Det hvite med bjørn fra Ellos og det myke deilige jerseysengesettet fra Åhléns er de nye favorittene. 



Jeg trodde lenge at det var lite som kunne slå følelsen man får av å sove i hvitt sengetøy, men etter ei natt i jerseysengetøy var jeg solgt. Nå venter jeg bare på at mannen skal gi meg kjøpeforbud på nye sengesett... Noe sier meg at det kan komme når som helst...

Har du noe som du aldri får nok av? Noe som liksom alltid får plass i skapet uansett hvor fullt det er? 

Vi nyter late dager på hjemstedet mitt - vårt paradis. 
I morgen setter vi kursen videre mot storbyferie i Gøteborg. 
Håper alle har en riktig fin sommer!

- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.