torsdag 8. desember 2011

Give Away hos Gledene i Livet

Nå er det snart jul, og jeg vil gjerne feire litt jul sammen med dere lesere :)
Ikke nok med at det snart er jul, men bloggen min er under stadig utvikling, og jeg har på få månender lagt ut nesten 50 innlegg, og har allerede snart nådd 2 500 sidevisninger - dette kan vel også feires?

Jeg har vært så heldig å få lodde ut et halvt års abonnement på Bolig Pluss som en heldig vinner vil få.
Bolig Pluss - smarte idèer, enkle løsninger er et interiørmagasin som gir gode tips alt i fra møblering og oppussing, til bordekking, hagestell og matlaging. De har også en veldig flott nettside, hvor man kan se nydelige kollasjer, få inspirasjon til ulike stiler i hjemmet, presentasjon av interiørblogger med mer.

Regler for Give Away

1 lodd for å legge igjen kommentar under dette innlegget.
2 lodd for å linke til min give away på egen blogg eller Facebook. Bruk da bildet over.
Det er altså mulig å trekke tre lodd tilsammen. Skriv i kommentarfeltet hvor mange lodd du trekker.

Husk å skrive navnet ditt dersom du ikke har egen blogg - alle kan delta.
Husk at dersom du selv er abonnement, kan du gi velge å gi det bort til noen du er glad i :)
Trekningen vil foregå Lille Julaften. 


24 kommentarer:

  1. Jeg tror jammen med at jeg trekker tre lodd av deg Gina :)
    Du har iallfall inspirert meg denne jula, for jeg har laget lys med egenprinta motiv på :) Har dratt med meg Marianne og Tanja på lasset, så du er en sann motivasjonsspreder :)

    God ferie frøken!

    Emilie JC

    SvarSlett
  2. Elsker boligpluss! Prøver meg på eit lodd :)
    Ønsker deg ein fin fredag! Klem Helene

    SvarSlett
  3. 1 lodd på meg :)

    Herlig fredag til deg, min skjønne!
    Stor klem
    Nala sender suss

    SvarSlett
  4. Vil gjerne være med og tar 1 lodd. Boligpluss er et kjempefint blad og mye fin inspirasjon.
    Hilsen Hege

    SvarSlett
  5. 1 lodd til meg, flott premie, liker det bladet kjempegodt. Mye inspirasjon hentes derfra! God adventstid videre fra Helene (helenerosvoll@hotmail.com)

    SvarSlett
  6. Elsker Boligpluss, så derfor tar jeg gjerne tre lodd. :-)

    SvarSlett
  7. Supert - Bolig Pluss er et flott blad

    marlbak@online.no

    SvarSlett
  8. Jeg er med!:)
    1 lodd på meg!
    bergecathrine@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Så koselig med jule-give-away! Jeg tar 1 lodd og håper på vinnerlykke, elsker Bolig Pluss :-)
    God Jul!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  10. 3 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  11. Leser mer en gjerne gode blogger og boligpluss , tar et lodd jeg og håper på julegave til meg selv :-)

    SvarSlett
  12. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. Har delt på Facebook!

    Ha en nydelig førjulstid og bli gjerne med i min julegiveaway om du har lyst

    Klem

    SvarSlett
  13. Jeg vil gjerne være med!! Fantastisk premie...

    Prøvde å legge inn link nå på bloggen men får ikke opp redigeringssiden.Får linke på facebook i mellomtiden.
    Ønsker full pott i denne trekningen såklart!!

    Klem Charlotte

    SvarSlett
  14. prøver lykken med full pott :D
    bli gjerne med på min giveaway også ...

    SvarSlett
  15. Jeg prøver lykken med et lodd :)

    (linereinertsen@gmail.com)

    SvarSlett
  16. Hei.
    Tar gjerne 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  17. Da ble det 3 lodd på meg og, Gina! :)

    (lfagernes@yahoo.com) ;))

    SvarSlett
  18. Så fin Give Away. Prøver lykken med tre lodd jeg:-)

    SvarSlett
  19. kjempe fin gave!!Håper jeg vinner. Tar 1 lodd jeg.
    mvh Hildegunn
    hildegunn29@hotmail.no

    SvarSlett
  20. Hei på deg!

    Så flott blogg du har, og Bolig Pluss er et blad hvor jeg svarer på konkurranser hele tiden.
    Vil så gjerne vinne!!!!

    Mvh. Guri Marie K.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  21. Hei :-)

    ★♥ Takk for titten i den koselige bloggen. Vil gjerne være med i trekningen og takker ja til 3.stk lodd★♥ Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL!!★♥

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  22. I lodd på meg:)

    God jul.

    Marius

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Ohhh vil veldig gjerne være med i denne trekningen med 3 lodd.
    Riktig god jul !!

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.