mandag 8. februar 2016

Navnebytte

Jeg har lenge lekt med tanken på å skifte navn på bloggen, da jeg rett og slett syns «Gledene i livet» er oppbrukt, klisje og lite personlig. Jeg har bare ikke funnet helt ut hvordan et eventuelt navnebytte skulle skje, ettersom mine faste lesere kjenner meg under tittelen «Gledene i livet». 

Jeg har prøvd meg litt frem, noe som resulterte i en ny blogg for noen måneder siden. Jeg har allikevel ikke vært helt tilfreds med den løsningen, og har til slutt kommet frem til at bloggadressen vil forbli den samme, men tittelen på bloggen er endret. Fra nå vil «Gledene i livet» hete «Nummer Tjueåtte». 


Det er en bloggtittel jeg føler meg mye mer komfortabel med å blogge under, da jeg opplever at det er mer personlig for meg. Vi bodde nemlig i blokk nummer 28 da vi bodde i Trondheim, og tilfeldighetene skulle ha det til at også vårt andre - og nåværende - hjem fikk tildelt nummer 28.  

Det er fremdeles den samme interiørfrelste jenta med kopp- og matdilla som skriver bloggen, og innholdet vil forbli det samme. På sikt vil jeg kanskje driste meg til å endre bloggadresse, men foreløbig er det er altså kun navnet som er forandret.

Jeg håper allikevel at du fremdeles vil trives her inne. 

- Gina 

3 kommentarer:

  1. Heisann :) Stillig navn og stillig header . De som er innom her,kommer nok innom å finner bloggen din selvom navnet er endret. Jeg kommer ihvertfall :)
    Ha en fin dag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Gøy! :-) Jeg skjønte ingenting når det plutselig sto "Tjueåtte" på blogglisten min, "Hvem i alle dager er det??" liksom... og så var det deg ;-)
    Har lest bloggen din lenge, men vært skrekkelig dårlig til å kommentere. Unnskyld! Det skal jeg endre på nå, for du skriver så treffende og godt, får alltid en god følelse i kroppen etter å ha besøkt deg:-)

    Håper solen skinner hos deg også denne tirsdagen, det gjør den ENDELIG her og bare DET er jo grunn til å smile:-)

    Klem, Janniche

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Janniche :)
      Så koselig kommentar- hyggelig når andre setter pris på det en driver med :)
      Solen skinner endelig her også, og det begynner å bli herlig med litt ekstra lys på dagtid.
      Fin torsdag til deg :)

      Slett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.