fredag 5. august 2016

It's all about the details

Mannen i huset begynner å bli litt oppgitt over at det hver uke dukker opp pakker og brev i posten fra hele verden. Jeg har nemlig gått litt amokk på både eBay og etsy til minis navnefest. Detaljene er nøye planlagt, og det finnes jo så mye fint å få tak i til en rimlig penge på nett. 

Det er ingenting som er overlatt til tilfeldighetene da mini skal feires, og ettersom jeg elsker te og personlige telapper, må det selvsagt bli servert Neliuste i navnefesten.


Temaet er luftballong og skyer, mens fargeskalaen holdes til blått, mint og turkis. Da jeg tilfeldigvis kom over et Instragraminnlegg hvor jeg så man kunne bestille teposer formet som blant annet skyer, var jeg frelst. Jeg kjøpte dem hos Tea Heritage på etsy - you know, it's all about the details...



I tillegg til te formet som skyer, lagde jeg egne telapper til resten av teen. Noen ble formet som en sky, mens det ble to varianter med bilder av hovedpersonen selv. 
Nå gleder jeg meg bare til å få alle de siste detaljene på plass og pynte lokalet. Jeg håper dette blir en fin og minnerik dag. 

- Gina

1 kommentar:

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.