torsdag 8. desember 2011

Juleferie

I dag har jeg mange blandede følelser .
Jeg har nemlig vært i praksis i omtrent tre og en halv måned, men i dag tok jeg juleferie.
Men jammen om det skal bli godt med juleferie altså, det er ikke det - men jeg har blitt kjent med så utrolig mange flotte mennesker, og det blir rart at jeg ikke skal tilbake dit på mandag.
Vi hadde en veldig koselig markering, med gaver, blomster, kaker og gode ord.

Til tross for at dagen i dag har vært litt trist, så har jeg masse å glede meg til også.
Snøen har endelig kommet, himmelen har vært (i det minste et øyeblikk) blå, og jeg skal bare kose meg i en hel uke til min kjære får ferie.
Vi tar tidlig juleferie i år, og reiser hjem allerede fredag den 16 - da skal jeg kose meg enda mer.
I mellomtiden skal jeg hygge meg med å få de siste julegavene i hus, pakke dem inn, høre på julemusikk, strikke og blogge.
Å ja - selvfølgelig julevasken. Den glemte jeg et øyeblikk... Den gleder jeg meg ikke fullt så mye til, men den må jo tas den også - da er det mye hyggeligere å komme hjem igjen.
Juleferien min starter faktisk med julemarked på Røros på lørdag - gjett om jeg gleder meg :D
Foto: www.roros.no

Jeg har sett så mange flotte bilder fra tidligere år, og ble veldig inspirert av artikkelen i siste nummer av Bolig Drøm. Se bare hvor vakkert det er!
Så jeg har med mannen i huset og håper på nydelig vær, kulde, blåtime, inspirasjon, hest og slede og god mat. Forventningene er med andre ord store!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.