torsdag 15. desember 2011

Husmor. Og litt sofakos.

Siste innspurt før hjemreise i morgen.
Vaskemaskinen vasker på spreng, og leiligheten lukter nå av deilig grønnsåpe og tøymykner.
I går lagde jeg rundstykker som skal ligge klare i fryseren til vi kommer hjem igjen - men jeg måtte jo selvsagt også prøvesmake :)


Resten av dagen har jeg rett og slett vært lat, jeg har ligget på sofaen og spilt Wordfued (digger det spillet), lest gode blogger, sett på tv (jeg bare elsker Grey's Anatomy og Frustrerte Fruer, og det går jammen meg hele dagen det, hehe...) og lekt meg med bilder.

Jeg har også
-  laget meg en ønskeliste - med bilder.

- vært kreativ og rusket sammen et søtt lite bilde til å ha over sengen.

- planlagt noen temainnlegg på bloggen.

- finpusset litt på tegningene av huset (hihi, ja vi har begynt å tegne hus - tenk det!).

- gjort meg noen tanker om en kladdebok jeg vil lage for meg selv. Ei venninne av meg og jeg leker nemlig en lek. Jeg har kalt den "Jeg innreder huset mitt" (som vi ikke har enda). Men nå begynner jo de første skissene til huset å bli klare, så da må det vel være lov?
I denne boken skal jeg skrive idèer og klippe og lime inn ting jeg kommer over som jeg tenker kan passe i huset. Det blir altså en liten scrapbook til huset virkelig er på plass. Spennende, og litt barnslig kanskje? Men kjempegøy - tro meg :D


Jeg gjorde et forsøk på å være kreativ - dette ble altså resultatet...


... men jeg liker meg nok best her i sofaen med beina stappet godt under pleddet med ullsokkene på. Her kan jeg sitte å hente inspirasjon og være kreativ på nettet - det liker jeg, hihi!
For ikke la dere lure listen over det jeg har gjort i dag - det tok ikke sååååå lang tid, så det har blitt plenti tid til å se på Grey's Anatomy... og en del andre spennende skolefjernsyn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.