fredag 20. januar 2012

Nødvendigheter

Etter å ha lest Living sitt innlegg om "Rydd opp del 5: Vaskerommet" tenkte jeg at det passet å introdusere mine sist innkjøpte nødvendigheter for dere.
Min kjære syns imidlertid at dette kan kalles noen unødvendigheter, Men han vasker vel aldri så sjelden klær at han ikke vet hva det er behov for?
Jeg skjønner allikevel hva han mener, vi ble enige om å vente med å kjøpe oppbevaringsbokser til vaskepulver på grunn av plassmangel. Men da jeg snublet over disse på vei til kassa på Coop Obs måtte de bare bli med hjem. 



Jeg forsøkte å skjule dem så godt jeg kunne nedi alle plastposene, men Coop Obs har HVITE poser (les gjennomsiktige) så det var virkelig ikke lett å skjule dem for min kjære som skulle være så behjelpelig med å bære for meg. Han kunne ikke skjønne hva jeg hadde kjøpt (jeg skulle jo bare ha yoghurt og hvitost). Etter å ha tatt en ekstra titt på posene han bar lyste det jo gjennom posen; "Vaskepulver", og jeg innså at det ikke var mulig å smugle dem inn på badet.

Auda, tenkte jeg mens jeg ventet på å få leksa mi.
Og det ble som jeg fryktet, han trodde vi ikke hadde plass, syns ikke vi hadde behov for dem og så videre.
Men jeg fikk heldigvis plass under skapet på badet, det er mye finere med sånne bøtter enn en grønn og en rød pappeske under der. Det må dere vel være enige i også?
Jeg skrev på merkelapper for hvit- og fargetvask, og ble ganske så fornøyd :) Det fulgte jo til og med med spader til å ta med.

Og nå tror jeg min kjære syns det ble ganske fint også :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.