onsdag 7. mai 2014

Duket for fest

Jeg syns det er så spennende å leke meg med farger, former og ting jeg finner i skuffer og skap for tiden. Jeg har blitt så glad i å ta bilder og har blitt flinkere til å prøve meg litt frem for å øve. 



I mai blir det ofte mye kaker, og en ypperlig anledning til å ta fram sølvtøyet.


På vei hjem fra jobb i dag fant jeg en blomst som jeg tok med meg. Vissen, men sjarmerende. 


Kall meg gjerne rar, men noen ganger syns jeg er det er så morsomt dekke bord o.l. når jeg kjeder meg. Dette er jo en fin inspirasjon til 17.mai også, og det blir derfor mitt andre bidrag i NIB-utfordringen denne måneden. 

 - Gina

3 kommentarer:

  1. Så fine farger! :) Og det sølvbestikket var bare såååå fint! Hva heter det? Nydelige bilder som alltid Gina! :)
    Lykke til!
    ser det mangler navn/nettadresse på valgene under her, så legger igjen på wordpress.
    klem
    Sybell

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Sølvtøyet vi har heter Rose. Vi har kun kakegafler og kakespade, da det brukes ytterst sjelden.
      Klem

      Slett
  2. Nydelig:)
    Ønsker deg ein fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.