lørdag 3. mai 2014

Dagdrømmer om en dagseng

Mannen har allerede vært ute og arbeidet i mange timer og jeg sitter inne og drømmer om hvordan det vil bli til slutt. Vi håper å få sådd plen i helga slik at det kanskje blir grønt i løpet av sommeren. Min svakhet er at jeg er så innmari utålmodig og vil at alt skal være ferdig med en gang, men nå får vi ta en ting om gangen og drømme litt innimellom. Da jeg så denne daybeden fra Home&Cottage forrige helg ble jeg helt forelsket. Men jeg må nok bruke litt tid på å overtale mannen...

Et godt argument er at den kan brukes både som solseng og som sofa i hagen. Ja, for jeg har jo tenkt at vi på sikt skal ha ordentlig hage med jordbær- og urtekasser, kirsebærtrær, og ripsbusker. 
Og da ser jeg for meg omtrent noe slikt;

 
Daybed Home&Cottage. Puter Keiserens Nye. Trekasser Kremmerhuset. Pledd Princess. Planter og trær fra Plantasjen, IKEA, og Mester Grønn.

Man kan drømme så lenge man lever sier nå jeg. Om det ikke blir daybed, blir det iallfall mye lavendel, oliventrær og urtekasser!

Ønsker alle en riktig fin lørdag!

- Gina

1 kommentar:

  1. Jeg kan godt forstå at du drømmer.
    Det er fine ting at drømme om.
    Er også vild med den daybed

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.