søndag 3. mai 2015

Ut i vår hage

De siste ukene har det vært helt nydelig vær. Til tross for kuldegrader på nettene, har værgudene bydd på sol og varme på dagtid. Vi går mot lysere tider, gresset begynner å bli grønt og man kan så vidt skimte grønne blader på trærne. Denne årstiden gjør noe med meg. Dagene blir lenger, jeg blir litt lettere til sinns, får mer energi og inspireres. 



               
                                    
                              
Jeg ser frem til å tilbringe varme, late dager her i sommer. 

 
Dette blir mitt bidrag i månedens utfordring, "Ut i vår hage" hos Norske interiørblogger
Ønsker deg en riktig god søndag!

- Gina 

1 kommentar:

  1. Herlige bilder. Gleder meg til varmere dager i solveggen jeg også :-)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.