søndag 31. mai 2015

Broren min ♥

I går stod min kjæreste lillebror konfirmant, og så stolt og rørt har jeg ikke vært på lenge. 
Han er en person som betyr utrolig mye for meg, og jeg beundrer ham og den herlige personen han har blitt. Broren min er modig, arbeidssom, voksen, rolig, reflektert, tullete og tøysete. Han viser omsorg og kjærlighet for menneskene rundt seg, og jeg er så glad for at jeg har fått tatt del i oppveksten hans og fått stå på sidelinjen og heiet ham frem. 


Etter en flott dag med fullt fokus på bror, sitter jeg og spiser kransekake, drikker te og tenker over hvor heldig jeg er som har en så flott lillebror og se opp til. 


Gratulerer så mye med gårsdagen, fineste du!

 
Nå er det på tide å prøve å gi pedagogikken litt oppmerksomhet, før det blir restemiddag med familien litt senere. 
- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.