torsdag 25. juni 2015

Sommer, eller?

Neste uke viser kalenderen juli, men det skulle man jammen ikke tro. Jeg tror ikke det har gått en eneste dag på mange uker hvor det ikke har regnet, og det å sitte/ligge ute å lese i solen kan jeg bare glemme. Fordelen er at vi får gjort en del arbeid ute, så hvis solen melder sin ankomst senere i sommer kan vi iallfall kose oss ute i hyggelige omgivelser.


I mellomtiden kryper jeg heller opp i sofaen oppe og koser meg bøker og interiørblader inne. Her er det sommerlige farger og mye lys, til tross for at kakaokoppen og pleddet ikke er langt unna.




Nå skal jeg løpe noen ærend før jeg kaster meg i arbeidstøyet og tar fatt på dagens oppgaver. Kanskje rekker jeg også å kose meg litt i sofakroken før mannen kommer hjem?

Har sommeren kommet hos deg enda?

- Gina

1 kommentar:

  1. Heller ingen sommer her, men så må man skabe sin egen sommer. Her købes der jordbær og pyntes med muslingeskaller for en bedre sommer.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.