onsdag 30. mars 2016

Cinnamonrolls

Jeg greier ikke helt å slå meg til ro med at jeg nå har gått ut i permisjon, og blir vanvittig rastløs. Og det til tross for at jeg begynner å merke på kroppen at ting er tyngre. 

For å få dagene til å gå, må jeg ha noe småtteri å pusle med hjemme. I dag ble det dermed bakt mengder med kanelknuter, slik at vi kan putte noen i fryseren. Kjekt å ha noe å kunne ta opp dersom det skulle dukke opp noen gjester fremover. Jeg er sikker på at jeg kommer til å ha mer enn nok med andre ting når den lille kommer, om jeg ikke skal bake i tillegg...



Tips; erstatt smøret som smøres på utkjevlet deig med vaniljekrem, før du drysser på kanel og sukker. 
Jeg hadde litt til overs etter påsken. 
- Gina

3 kommentarer:

  1. MMM,de så gode ut ! Noe spesiell oppskrift du har brukt ?

    SvarSlett
  2. De er himmelske ❤️
    Jeg bruker oppskrift fra Trines matblogg, men dropper egget.

    SvarSlett
  3. Åh så deilig! De så utrolig gode ut :) Kos deg masse i permisjon, og nyt ukene framover som sikkert blir kjempefine og veldig spennende!

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.