lørdag 22. oktober 2016

Godstol på kjøkkenet

Jeg er superfornøyd med kjøkkenet vårt, og jeg tilbringer mye tid her. 
Nå har vi bodd i huset i tre år og jeg kjenner at til tross for at jeg liker meg kjempegodt her inne, så er det allikevel et rom jeg ikke blir helt ferdig med. Det er mulig det er behovene som forandres over flere år, men jeg begynner å se ting jeg skulle ønske jeg så da vi bygde. Jeg kunne blant annet tenke meg ei større kjøkkenøy som hadde gått litt lenger ut i rommet, samt et litt mer praktisk kjøkkenbord med tanke på vasking. 

Jeg har også ønsket meg  en ordentlig kosekrok foran peisen (en litt mer behagelig enn den som var der tidligere), og en god ørelappstol fra Ikea har lenge vært i tankene mine. Og nå som jeg tilbringer veldig mye tid her hjemme sammen med mini, bestemte vi oss for å gjøre om litt.


Kosekroken foran peisen har vært i hyppig bruk de siste ukene av både gjester, mini og meg. 
Det er jo så deilig å kunne fyre opp i peisen og sette seg ned her med en tekopp og noen blader. 
Samtidig er det veldig sosialt å ha et slikt møbel på kjøkkenet, da gjestene kan slenge seg ned å holde meg med selskap mens jeg kokkelerer.

 God lørdag til deg som titter innom!

- Gina

1 kommentar:

  1. Hei søte Gina:)
    så herlig med en sånn stol
    på kjøkkenet
    jeg har ikkje plass ....
    kos deg masse
    fin ny uke til deg <3
    klem Eli:)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.