torsdag 27. oktober 2011

Føråpning av Living

I går fikk jeg rett og slett ikke tid til å blogge, ettersom jeg prioriterte å lage noe godt for min kjære som endelig har kommet hjem :)
Det var altså føråpning av Living Trondheim for bloggere i går kveld. Jeg greide å kapre meg en plass på gjestelisten, og tok med meg Linn dit. Vi gledet oss veldig, hadde store forhåpninger, og var dermed på plass utenfor Living 17.45. Jeg gledet meg til gode tilbud, masse inspirasjon og shopping :)
Da dørene endelig åpnet fikk vi krysset oss av på gjestelisten, og fikk stige inn i det splitter nye lokalet. Vi fikk servert champagne (ikke noe champagne på meg ettersom jeg kjørte bilen, men jeg fikk Mozell i glasset) og det var plassert store kurver med deilig sjokolade rundt om i hele butikken.
Jeg må allikevel innrømme at jeg ble noe skuffet ettersom jeg håpet på de samme gode åpningstilbudene som skulle være dagen etter. Vi fikk dessverre ikke det, men vi fikk - 20 % på alle ordinære varer - det var jo positivt :) Men det førte til at jeg ikke fikk tak i de godbitene jeg hadde sett meg ut, da jeg ikke hadde mulighet til å dra dit klokka. 07.00 i dag morges :/ Men det ble allikevel noen andre godbiter:


Jeg fant faktisk enda et serveringsbrett - det er liksom alltid plass til BARE et til. Og jeg har utrolig nok alltid behov for flere - veldig rart.. Dette er mye større enn de forrige jeg har kjøpt, og jeg kan faktisk bruke det til å servere med. Praktisk ikke sant? Living hadde også dekketallerkner i sølv, så jeg tenkte at ettersom julebordet skal arrangeres hos meg kunne jeg spandere på meg noen til, slik at jeg kan dekke bordet fint. De kostet jo bare 10,- stk. og i tillegg fikk jeg - 20% på alle varene. Jeg kjøpte også to elger i tre som egentlig skal henges på juletreet, men jeg tenkte å pynte for eksempel bordet med dem.


Helga og Helge chiller'n på dekketallerkner i sølv. Jeg fant også noen Smash i lommene som jeg rett og slett glemte å spise innimellom all shoppingen - det ble for mange inntrykk :)


Jeg måtte jo teste det nye serveringsbrettet MED EN GANG. På ordentlig. Så da min kjøre Nils Tore ikke hadde spist på mange timer, tenkte jeg å lage jukse-lapper. Jeg hadde rett og slett litt vaffelblanding i skapet som jeg stekte lapper av. Også lagde jeg te til meg og kakao til Nils Tore. Brettet fungerte kjempebra, og jeg gleder meg til å bruke det igjen  :)






Det ligger flere bilder fra føråpningen av Living på Facebook under Lade Arena for dem som er nysgjerrige :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.