tirsdag 11. oktober 2011

God gammeldags dymo

Jeg har blitt inspirert igjen. Og det er veldig frustrerende at jeg ikke får vist hva jeg har stelt i stand denne gangen. Jeg har nemlig ikke et godt kamera her nå, så bildene får komme til helgen.
Men jeg kan iallfall avsløre at jeg har gått til innkjøp av en god gammeldags dymo. Denne kan brukes til så mangt - vent å se :)

Mens jeg venter på kameraet bruker jeg tiden til å male et serveringsbrett, slappe av under pleddet mitt med levende lys, og planlegge et skifte av bokhylle - jeg ønsker meg en bredere slik at det blir litt bedre plass i hyllene. Nå mangler bare denne:

Bildet er hentet fra www.bobedre.no. Det jeg savner aller mest ved å bo i denne leiligheten er vedovn. Vedfyring gir en helt annen varme, dessuten er det så utrolig koselig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.