lørdag 14. april 2012

Mini DIY

 Ettersom alle de levende blomstene vi hadde før påsken ikke lenger er blant oss, måtte jeg i det miste la kreativiteten blomstre litt. Det ble plutselig veldig tomt da blomstene fant veien til søpla, og jeg måtte flytte og bytte litt på ting. Jeg ble aldri helt fornøyd med bildelisten ved siden av tven, men plutselig slo det meg at jeg hadde ei ramme til overs og dekorpapir.


Av dekorpapiret klippet jeg en bakgrunn som passet akkurat inn i rammen.
Jeg la dekorpapiret fremst i bilderammen, og glasset på baksiden slik at det ble en hard bakgrunn til jeg skulle lime på hjertet.
Deretter fant jeg frem dette lekre kvistehjertet og limte det på. Det stikker nå litt utenfor selve rammen, men det gjør jo ikke noe. Jeg ble veldig fornøyd med bildet, og skulle gjerne hatt flere slike hjerter. Jeg tror det er ganske enkelt å lage dem, så jeg tenkte å prøve det en dag.

Bildet er plassert på bildelisten ved siden av tven.
Jeg ser jeg burde byttet til en hvit ramme på det andre bildet - den svarte passet ikke helt inn lenger.


Ønsker alle en riktig fin lørdagskveld.




2 kommentarer:

  1. så kreativ ramme-styling ! ble kjemepfint : ))

    ♥ Silje.

    SvarSlett
  2. Nå har jeg lagd samme type bilde :) Mitt har lilla fargebakrgunn med pent mønster. Kjempefornøyd :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.