tirsdag 3. april 2012

Kvistepynt

Først av alt så jeg takke for alle de hyggelige tilbakemeldingene jeg har fått den siste uken. Jeg blir så glad, så glad :) Jeg har dessverre ikke hatt så mye tid til verken blogging eller fotografering de siste dagene. Vi har vært travelt opptatt siden vi kom hjem fredagskveld, og løper fra det ene til det andre.
Før vi vendte nesa sørvover rakk jeg allikevel å knipse noen bilder av mammas nye pynt, og nå har jeg altså et lite minutt til blogge litt.


Et glass med en eller annen kvistesort står på bildehyllen over sofaen.
Mamma har pyntet det med et hjerte av perler.


Noen av kvistene har også funnet veien til en vase i vinduet.
Lampen har mamma pusset opp selv ved å trekke om lampeskjermen og malt foten hvit.

Jeg tror jammen vi skal hente en eske med denne kvistetypen og pynte bryllupsbordet med.



I morgen setter vi kursen mot mitt kjære paradis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.